Θλίψη για τους influencers! Τέρμα στα ορατά likes στις φωτό του Instagram τώρα και στην Ελλάδα!

Μετά τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βραζιλία και την Ιταλία ήρθε η σειρά της Ελλάδας να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του Instagram που αποφάσισε να κρύβει τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις των χρηστών του.

Eκπρόσωπος του Instagram λέει ότι απλά το app αναζητά συνεχώς νέους τρόπους να μειώσει την πίεση που νιώθουν οι χρήστες απ’ τον αριθμό των followers και των likes.

Να σημειωθεί πως ο χρήστης θα συνεχίσει να βλέπει αναλυτικά τα like του, απλώς αυτά δεν θα είναι διαθέσιμα για όσους τον ακολουθούν!

Oι αλλαγές

Οι αλλαγές που δοκιμάζει το Instagram είναι στο πλαίσιο των συνεχών δοκιμών που κάνει για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών. Πέρυσι, το social media λάνσαραν ένα εργαλείο μέσω του οποίου βλέπεις πόσο χρόνο περνάς στο app, ενώ έβαλαν anti-bullying χαρακτηριστικά, καθώς κατηγορήθηκαν πολλάκις για την επίδρασή του στην ψυχική υγεία.

Η νέα πολιτική αναμένεται να επηρεάσει τους «επαγγελματίες» influencers, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το HypeAuditor. Πολλοί εξ αυτών, όπως διαπιστώθηκε, έχασαν ήδη το 3% με 15% των likes τους σε χώρες που ξεκίνησαν να εφαρμόζουν την απόκρυψη.

Διαφήμιση

Και ο τομέας της διαφήμισης δεν πρέπει να χαίρεται ιδιαίτερα.  Τα διαφημιστικά γραφεία δεν θα μπορούν να εξακριβώνουν αν ένα post έχει αρκετή ανταπόκριση ώστε να εγγυάται την πληρωμή. Αυτό σημαίνει πως το Instagram ίσως χρειαστεί να προσφέρει ένα είδος ιδιωτικού URL, ώστε οι συνεργάτες και οι δημιουργοί API να μπορούν να κάνουν share με τα πρακτορεία και να αποκαλύπτεται ο αριθμός των Likes.

Στέλεχος του Instagram διαβεβαίωσε μιλώντας στο Wired25: «Θα λάβουμε αποφάσεις που θα βλάψουν την επιχείρηση αλλά θα βοηθήσουν την ευημερία και την υγεία των χρηστών». Κι αυτό γιατί τα κρυφά likes μπορεί να μειώσουν τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στο Instagram, εάν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις θεωρήσουν ότι είναι λιγότερο σημαντικό να φαίνονται δημοφιλείς. Ωστόσο, οι δαπάνες για το μάρκετινγκ θα μπορούσαν να μετατοπιστούν από τις τσέπες των δημιουργών περιεχομένου στις επίσημες διαφημίσεις του Instagram, με την εταιρεία να κερδίζει τελικά περισσότερα χρήματα.