Μπορεί η Ελλάδα, όπως και όλες οι άλλες χώρες να περνά δύσκολα την περίοδο των εορτών λόγω της πανδημίας, ωστόσο οι άνθρωποι συνεχίζουν κανονικά τις αγορές τους μέσω του click away. Όμως ποιο είναι το προϊόν, του οποίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν;
Οι περισσότεροι θα πιστεύουν πως το εν λόγω προϊόν είναι το χαρτί υγείας, ωστόσο κάνουν λάθος. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Μega», το προϊόν που αύξησε τις πωλήσεις του στην Ελλάδα εν μέσω των εορτών ήταν τα εσώρουχα.
Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες διάλεξαν κόκκινα εσώρουχα, αλλά και εσώρουχα που τρώγονται. Το συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται πως είχε την τιμητική του στην Ελλάδα κατά την περίοδο των εορτών.
Όπως ανέφεραν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων με εσώρουχα οι παραγγελίες είναι πάρα πολλές, γεγονός που εκτιμούν ότι οφείλεται στην άσχημη ψυχολογία των πολιτών που τους ωθεί σε αγορές. Έτσι, ο εγκλεισμός στο σπίτι αποτέλεσε την αφορμή, για να αγοράσει ο κόσμος περισσότερα εσώρουχα. Μάλιστα, εκτός από τις ίδιες τις γυναίκες, στις εν λόγω αγορές προέβησαν και οι άντρες αγοράζοντας εσώρουχα ως δώρα στις αγαπημένες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ- Άδωνις Γεωργιάδης: «Δεν υπάρχει απόφαση για παράταση του lockdown προς το παρόν»
- Πως το lockdown επηρεάζει την οδήγηση; Υπήρξε αύξηση ή μείωση στα τροχαία ατυχήματα;
- Διαδικασία Click away: Πως θα γίνεται η επιστροφή προϊόντων από τους καταναλωτές
- Click away: Δεν μπορούν να το υποστηρίξουν οι έμποροι ‒ Μεγάλο το πλήγμα στην αγορά