Προφυλακτικά: Ποια είναι τα στατιστικά των πωλήσεων εν μέσω πανδημίας;

Προφυλακτικά: Η πανδημία έφερε δραστικές αλλαγές, όχι μόνο στην καθημερινή μας ζωή, αλλά και στα ερωτικά μας.

Η γνωστή εταιρεία παραγωγής προφυλακτικών «Durex» δηλώνει πως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες υπήρξε αύξηση 10% επί των πωλήσεων. Ιδιαίτερα όταν η Αγγλία βγήκε από το lockdown. Σε ένα γενικό πλαίσιο, όταν επικρατούσε χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων, οι πωλήσεις αυξάνονταν.

Ωστόσο, η Reckitt Benckiser, η μητρική εταιρεία της Durex ανέφερε πως τα στατιστικά στοιχεία της άνοιξης δεν ήταν καθόλου ελπιδοφόρα.

Ο γενικός διευθυντής της Reckitt Benckiser, Laxman Narasimhan, δήλωσε πως «από το πιο δύσκολο πρώτο μισό του χρόνου, η χαλάρωση των μέτρων κοινωνικής απόστασης οδήγησε σε μια βελτιωμένη ζήτηση των προϊόντων μας, μεταξύ αυτών και της Durex, η οποία είδε διψήφια νούμερα στην αύξηση των εσόδων».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM