Facebook: Γίνεται να το παρακάνουμε με τα likes;

Facebook
© NeONBRAND/Unsplash

Το Facebook αποτελεί μια από τις πιο διάσημες και αγαπητές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο, αν όχι την κορυφαία, με εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο να κάνουν likes, να σχολιάζουν, να αναρτούν, να συζητούν, να περνούν τον χρόνο τους κ.ο.κ.

Και πραγματικά, σχεδόν κανείς, ακόμα και οι πιο ειδικοί του κλάδου, δεν γνωρίζουν τα πλήρη features και τις «παγίδες» της πλατφόρμας αυτής. Ωστόσο, η γνώση είναι δύναμη, πράγματι! 

κινητό με Facebook
© Souvik Banerjee/Unsplash

Είναι τόσα πολλά όμως εκείνα, που ένας απλός χρήστης, ίσως να αδυνατεί και να τα αντιληφθεί. Ομολογουμένως, ο Μαρκ Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει κάνει καλή δουλίτσα και έχει περιπλέξει τόσο τα πράγματα την ώρα που σε εμάς όλα αυτά «σερβίρονται» υπερβολικά εύκολα, αβίαστα και ίσως, λιγάκι μηχανικά.

Ωστόσο, ουκ ολίγοι χρήστες θέτουν καίρια ερωτήματα αναφορικά με την πλατφόρμα και τις λειτουργίες της. Και ενώ όλοι, λίγο πολύ, γνωρίζουν πως το Instagram, περιορίζει, κατά καιρούς, τους χρήστες του αναφορικά με τα likes, τα comments, τα follow και τα unfollow, τι γίνεται με το, διφορούμενο για πολλούς, Facebook;

Η αλήθεια είναι πως «ναι» και το Facebook διαθέτει τον επονομαζόμενο και ως «κόπτη» των likes. Για αυτό θα σας συμβουλεύαμε να προσέχετε τα posts που αντιδράτε, και να μην το παρακάνετε, γιατί μπορεί να βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν και εντάξει το όριο εδώ είναι καλύτερο συγκριτικά με το Instagram.

Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, επί της ουσίας, είναι σε θέση να μπλοκάρει όσους κάνουν 5.000 likes (!) σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και μπορεί να ακούγονται πολλά, ωστόσο για εκείνους που είναι διαρκώς online και επιδίδονται καθημερινά σε αμέτρητα likes ή λοιπές αντιδράσεις μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα από το πουθενά. 

Γιατί συμβαίνει όμως αυτό;

Ο λόγος ο οποίος κρύβεται πίσω από αυτή τη «ρύθμιση» είναι γιατί στην πραγματικότητα, η ίδια η πλατφόρμα του Facebook, και κατ' επέκταση ο φίλος Μαρκ, θέλει να προστατέψει την κοινότητα από τα πληρωμένα και τα αυτοματοποιημένα likes, τα likes εκείνα δηλαδή που δεν γίνονται από κάποιο πραγματικό πρόσωπο. Και από ότι φαίνεται, μάλλον το καταφέρνουν με περίσσια επιτυχία τόσο καιρό.

«You've been zucked», right;

ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ σε τοιχογραφία
«You've been zucked», London Street art Shoreditch.
© Annie Spratt/Unsplash

Πώς σας φάνηκε αυτό το άρθρο;

  • Διαφωνώ απόλυτα
  • Συμφωνώ απόλυτα