Χατζηδάκης: Δεν αλλάζει ο σχεδιασμός για την απονομή των εκκρεμών συντάξεων

Οι εκκρεμείς συντάξεις και η επαφή του πολίτη με το υπουργείο στις άμεσες προτεραιότητες του Κωστή Χατζηδάκη

Τις βασικές κατευθύνσεις του εργασιακού νομοσχεδίου αναλύει, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον «Ελεύθερο Τύπο» της Κυριακής, ενώ τονίζει πως δεν αλλάζει ο σχεδιασμός για την απονομή των εκκρεμών συντάξεων.

Οι εκκρεμείς συντάξεις προτεραιότητα του υπουργείου 

Αναφορικά με τις εκκρεμείς συντάξεις, ο κ. Χατζηδάκης σημειώνει, μεταξύ άλλων: «Πέρα από τα μέτρα που ήδη είχαν υιοθετηθεί τελευταία (μπόνους για υπαλλήλους που εκδίδουν συντάξεις, επιπλέον προσωπικό, κλπ), ανακοίνωσα ένα μέτρο που θα ανακουφίσει σημαντικά τους συνταξιούχους που περιμένουν τη σύνταξή τους.

Όσοι έχουν υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης που εκκρεμεί, θα παίρνουν προσωρινά και μέχρι την έκδοση της οριστικής απόφασης το ποσό μιας πλήρους εθνικής σύνταξης κάθε μήνα (π.χ. 384 ευρώ/μήνα για όσους έχουν τουλάχιστον 20 έτη ασφάλισης) μαζί με παράλληλη αναδρομική καταβολή από τότε που υπέβαλαν αίτηση συνταξιοδότησης. Στόχος είναι να καλυφθούν όλοι όσοι περιμένουν και δεν έχουν πάρει ούτε προσωρινή σύνταξη. Γι' αυτό φέρνουμε νομοθετική ρύθμιση για την εθνική σύνταξη στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα».

Παράλληλα, ο υπουργός Εργασίας τονίζει ότι ο γενικότερος σχεδιασμός για σημαντική επιτάχυνση στην απονομή των εκκρεμών συντάξεων δεν αλλάζει. «Γι' αυτόν το λόγο, άλλωστε, τοποθετήθηκε ομάδα έργου με πρότζεκτ μάνατζερ, η οποία ετοιμάζει ολοκληρωμένο σχέδιο σε στενή συνεργασία με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ για την πολυεπίπεδη αντιμετώπιση του ζητήματος νομοθετικά, διοικητικά και ψηφιακά» υπογραμμίζει.

Η επαφή του πολίτη με το υπουργείο

«Αυτό τον έναν μήνα όμως που βρίσκομαι στο υπουργείο Εργασίας διαπίστωσα και ένα άλλο τεράστιο πρόβλημα. Ένα πρόβλημα, όπως φαίνεται, δεκαετιών: Είναι η επαφή του πολίτη με το υπουργείο. Έχω ήδη δώσει εντολές για μια συνολική προσπάθεια σε 3 επίπεδα: Αναβάθμιση των ιστοσελίδων του υπουργείου και των Οργανισμών. Σύγχρονα και γρήγορα στις απαντήσεις τους τηλεφωνικά κέντρα. Και πιο ανθρώπινη, άμεση επαφή με τους πολίτες είτε με ψηφιακά μέσα είτε μέσω των ΚΕΠ» δηλώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός Εργασίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWS2U ΣΤΟ INSTAGRAM